• 1. Hoe werkt het bezorgen van mijn bestelling?

Wie bezorgt mijn bestelling?
Bestellingen kunnen op twee manieren worden bezorgd: via onze eigen Transporteur of in sommige gevallen via een pakketdienst. Wij nemen contact op wanneer je bestelling kan worden verstuurd. Zonder afleverafspraak wordt er niet afgeleverd.

Wij bezorgen artikelen tot aan de voordeur. Wij bezorgen geen artikelen in en op het erf, huis, tuin.

Zelf afhalen bij onze werkplaats is ook mogelijk maar uitsluitend en alleen op afspraak. Neem voor het maken van een afhaalafspraak contact met ons op via info@woodwork-voorschoten.nl of bel naar +31 (0)623502041.

(Afhaaladres werkplaats – alleen op afspraak)

Raaphorstlaan 3

2245 BE Wassenaar

Gaat mijn bestelling via pakket of transporteur?
Dit hangt af van je bestelling. Grote en zware artikelen worden na afspraak afgeleverd door onze transporteur. Kleine en lichte artikelen kunnen ook worden bezorgd als pakketpost. De levering wordt dan gedaan via de pakketdienst van PostNL, DPD, DHL of andere bezorgdienst.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
Ja, zodra uw bestelling leverbaar is nemen wij contact met u op voor het maken van een afleverafspraak op datum en met tijdstip indicatie, bijvoorbeeld in de ochtend of middag. Het is niet mogelijk om een exact tijdstip af te spreken.

Wordt een bestelling in één keer bezorgd?
We proberen jouw bestelling zo compleet mogelijk te bezorgen tegen zo laag mogelijke verzendkosten. Het kan voorkomen dat als je meerdere artikelen besteld hebt dat er meerdere bezorgafspraken plaatsvinden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om de bestelling in ontvangst te nemen?
Indien u of een door u aangewezen persoon niet aanwezig is kan de aflevering niet plaatsvinden. In dat geval kunt u een nieuwe afspraak maken en betaalt u opnieuw de bezorgkosten. Bij niet aanwezig zijn is er geen restitutie van de bezorgkosten.

Indien uartikel(en) door een pakketdienst bezorgd worden zal die het nog een keer proberen en anders leveren ze je pakket af bij de buren of bij een servicepunt in de buurt. Je ontvangt altijd een bericht in de brievenbus met daarop de plek waar je jouw pakket kunt ophalen.

Wat moet ik doen als ik niet alle artikelen heb ontvangen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bestaande uit meerdere artikelen, kan het voorkomen dat de artikelen verspreid over verschillende pakketten worden verstuurd. Natuurlijk streven we ernaar om het pakket in één keer te verzenden. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling uit meerdere pakketten bestaat, dan kan het zijn dat je eventuele tweede pakket op een andere dag aankomt. Twijfel je? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@woodwork-voorschoten.nl of +31 (0)623502041.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Is de afleverdatum of afleverafspraak verstreken en heb je nog geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@woodwork-voorschoten.nl of bel naar +31 (0)623502041.

Indien je artikel door een pakketdienst moet worden bezorgd en het kan niet worden gevonden door de pakketdienst moeten wij een postonderzoek starten. Je dient dit binnen een maand door te geven.

  • 2. Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling wijzigen?

Zolang het artikel nog niet is verzonden en/of er nog geen bezorgafspraak gemaakt is kunt u het afleveradres nog wijzigen. Neem voor de zekerheid contact met ons op via info@woodwork-voorschoten.nl of bel naar +31 (0)623502041.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postadres?
Nee. Dit is in beide gevallen voor zowel de transporteur als voor de pakketdienst niet mogelijk omdat je moet tekenen bij ontvangt.